Birthday girl

God morgon!
Idag är det ingen vanlig dag, för det är min fina vän Fannys födelsedag! Jag har ångest över att inte kunna komma hem och fira hennes dag idag men jag har ingen möjlighet att åka ner. Däremot åker vi till Båstad allihopa nästa helg för att fira både Fanny & Alex. Så då blir det dubbelt firande! GRATTIS finaste Fancy





Nu ska jag äta frukost och börja plugga matte mellan tvättarna! Hörs sen!
Jag önskar er alla en underbar fredag och speciellt födelsedagsbarnet :)
Kramar!


Kommentarer
F A N C Y säger:

Tack så mycket gumman!! Ha inte ångest för att du inte kan vara här, vi får ha extra kul nästa helg bara!!

2011-05-13 | 10:19:54
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback