Städat och fint

Åååh vad skönt det är efteråt. Det tog mig två timmar. Jag kan inte städa fort för jag måste göra det till en mysig grej istället, så jag tar det lugnt och flummar runt, städar från och till, börjar med matlagningen mitt i allt, lyssnar på bra musik och ja - tar tid på mig helt enkelt. Men nu är här fint, två timmar senare!

Före


Efter





Fyra favoriter:


Sommarklänningen från Jones&Jones med djup rygg och flera lager i kjolen, bästa köpet!



Jeansskjortan från H&M


Nitvästen från Zara


Och till slut leoparden, också från H&M
 

Nu ska jag laga kvällsmat och fixa matlåda till imorgon. Sen tänkte jag sätta mig i duschen med vattnet så varmt det bara kan bli. Jag känner mig så öm i hela kroppen efter helgen, har varit ett 18 timmar långt "träningspass"! Hehe. Nästan iallafall. Det blir en himla massa spring och bärande av backar upp och ner från kylrummet.

Sen tänkte jag försöka sova tidigt ikväll. Men vi får se hur bra jag lyckas med det. Antingen skriver jag här igen eller så har jag somnat =)! Trevlig kväll fina ni.

Kram ♥


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Vad duktig du är gumman! Saknar dit rum, även om jag bara var där en kort tid =)

2011-03-20 | 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback