Nystädat

Nu är här rent och fint! Och supermysigt =)! Längtar såå tills Malin kommer hit så hon får se hur jag har det och träffa mina vänner, och mysa med mig heeela helgen!






Har bytat tavlorna jag hade ovanför sängen till Emelie-Cecilia-tavlan och min fina
Audrey.



Jag hade velat ha mina väggar tapetserade med Emelies underbara tavlor. Älskar dem!


Nybäddat med två täcken och fyra fluffiga kuddar =)

Rena handdukar :) (såklart haha)


Nu måste jag duscha och göra mig iordning och plugga innan jag hämtar min lilla vän på stationen!

Vi hörs senare med mysiga bilder.
Kram ♥


Kommentarer
J säger:

Så fint du har det cicci! Kan faktiskt säga att denna bloggen är supermysig och hur bra som helst :) Fortsätt med det. Du är så söt! / Johanna

2011-04-01 | 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback