Myskväll nr 1

Klockan fyra idag hämtade jag upp min lilla ängel på stationen. Blev så glad när buss nr 832 kom rullade in på Rece Centrum i Jönköping. Wiiie! Och ut kom Malin, glad som vanligt! Vi kramades massor, har ju inte setts på jättelänge nu! Sen gick vi en liten tur genom stan, handlade gott till ikväll och kollade lite i favoritbutiken Anna K.

Malin hade med sig tre paket till mig! Blev så himla glad och var inte alls beredd på presenter. Fick ett par trosor från Victoria's Secret och en jättefin ögonskugga från Sephora i New York, och en godisskål av Malins familj som inflyttningspresent. Den är i samma serie som popcornsskålen jag fick av dem när jag fyllde år! Love it.



När vi kom hem lagade vi pizza och har delat på en flaska rosé, käkat sombreros med dippa och kollat på en jättebra film med Denzel Washington - Unstoppable. Absolut värd att se =).



Nu ska vi mysa vidare och sitta uppe hela natten och ta igen massa snack =)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback