Mys på biblioteket

Hej hopp!
Nu är jag hemma efter en väldigt väldigt lång dag på biblan. Det behövdes! Vi har dugga imorgon, ett litet test på allt vi gått genom hittills. Ganska mycket insåg vi idag.. Så får väl se hur det går imorgon!

Vi satt på bibliotekets tysta avdelning, högst upp i byggnaden. Så himla mysigt! Där brukar jag sitta men Emma stör sig på att man inte får hosta eller vrida på sig.. :P Hehe, men det var faktiskt inte så farligt idag! Bara jag och Emma och två till framför oss.

Mitt i plugget kom det upp två tjejer med RedBull-ryggsäckar på sig och delade ut RedBull till de som behövde. Vi var två av dem som behövde! Liten kick på eftermiddagen någonstans mellan lungemfysem och glomerulonefrit. Och så fick man en liten flyer där de gjorde reklam för denna ving-framkallande dryck..



Emma i sitt fina nyslingade hår :)






De sparar iallafall inte på reklamen..


Emmas "små" anteckningar i A3-format :)


Typiskt Emma-godis. Haha

Nu ska jag duscha och tvätta av mitt smink och sen måste jag läsa genom allt en gång till. Börjar bli trött nu. Ett bra tecken! Får se om det blir någon bikinibeställning idag eller inte, är så sugen. Och det vore dumt om den tar slut!

Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback