This Years Birthday

Hola!
Jag tänkte bara slänga in ett par bilder från helgen som gick. Jag fyllde 21 i lördags och eftersom vi hade en inlämning av förra kursens examinationsuppgift i fredags, kunde jag inte åka hem till Malmö. Så mamsi kom istället upp till mig i fredags.

Jag visade henne mysiga Jönköping, vi åt lunch på ett ställe nere vid Munksjön och på kvällen skulle vi ut och äta. När vi parkerade nere på stationen kom det en tjej rullandes på två resväskor. Jag hann tänka "..det liknar ju.." Och när hon kom närmre såg jag till slut att det var min underbara syster som också kom på besök!

Så mamsi och Emelie har firat mig denna helg, med massvis av paket och en rosa prinsesstårta.

I lördagskväll åkte mamma hem och jag och Emelie mötte upp Emma, gick hem till Hanna där vi drack gott vin och sen drog vi ut och dansade :).



Bageriet nere vid Munksjön





Paket på sängen, pappas roliga 3D-kort och en mysig tur på stan.
Plus den godaste prinsesstårta jag smakat!



Hos Hanna och sen på Sliver!



Kommentarer
syster säger:

Gud vilket underbart inlägg och bildredigeringen är perfekt!!! Gillar den bilden på mamma först =) fint ljus bakifrån! älskar dig sis puss

2011-01-25 | 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback