Cup cakes from HEAVEN!

Jag har precis smakat det godaste. Ett litet sött bakverk från Espresso House. En minimuffin av mörk choklad med glaserad topp, och sist men inte minst - chokladflarn ovanpå denna topp. De här små underverken kan inte komma från Espresso House, de måste komma ifrån himlen eller något i den stilen. GUD SÅ GODA! Ni måste smaka!! Och direkt när jag tagit den sista tuggan ångrade jag att jag inte köpt två. Men, bättre att ligga plusminusnoll än plus efter träningen.

..okej jag ska samla mig! Träningen gick fantastiskt bra idag. Vi sprang en lagom tur på drygt 5 km sen svettades vi desto mer på crossen och avslutade med härliga kilometrar på roddmaskinen. Därav fick den lilla cup caken följa med hem! :)

Nu ska jag plugga ett par timmar till!




19:- på Epsresso House, som klippt och skuret!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

haha, inte OK! =) Flarn hahahhaha jag dör, DÅ får du.....

2011-02-14 | 22:04:03
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback