Dagen före julafton

God morgon vänner ♥!

Idag får jag äääntligen åka hem till min pojkvän och familj i Malmö! Tyvärr hinner jag inte träffa vännerna förrän till nyår, men det är bara en vecka. Men mer än så får det inte bli, det är redan sju veckor sen jag var hemma sist!

Jag jobbar fram till klockan tre idag och sen tar jag bussen direkt därefter, hoppas att vi slipper förseningar! När jag kommer fram till Malmö står Emelie och Kevin med en taxi och väntar på mig, så kör vi mot pappsi för att fira jul med farmor och farfar :) Ska bli så mysigt att träffa alla igen!

Vi hörs kanske senare, nu måste jag sminka mig. Det kommer kanske en snabb bild på kläderna sen! Vår chef ville att alla skulle vara lite extra finklädda idag - så vi får se vad jag slänger på mig.

Kramar /C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback