Scream 4

Ikväll har vi som sagt sett Scream 4 - vilken vi alla fem var ganska spända på att se. Men jag är faktiskt besviken. Eller jag vet inte riktigt vad jag väntade mig, men den var bara så.. blaaah. Ungefär så. Inte jättedålig men inte bra heller. Haha, någon som sett den? Vad tyckte ni?

Oavsett om filmen var bra eller dålig så kunde jag inte rå för att vända mig om en gång extra på cykeln på vägen hem. Jag är verkligen mesig och jag förvärrar alltid situationer när jag är ensam. Speciellt utomhus på kvällen! Bygger upp värsta scenariot.. och under de fyra minuter det tog att cykla hem var min puls onödigt hög och jag var alldeles kallsvettig när jag kom hem. Skönt att mamma var hemma! :P Jag är så mesig, jag vet!

Men annars så har min söndag varit så mysig så. Precis en sån här söndag jag längtat efter. Ledig från jobb, vi kunde sova ut imorse efter gårdagens festligheter och sen gjorde vi absolut inget annat än att bara umgås med varandra. Det var välbehövligt, har inte hunnit träffa min kära Kevin så mycket denna sommar - men idag så!

Har ni gjort något mysigt ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback