Hej hej! Vilket konstigt väder vi har idag...

img_1556 (MMS)

Hej hej! Vilket konstigt väder vi har idag.. Imorse var det i princip strandväder men nu är det molnigt men fortfarande sjukt varmt. Måste säga att denna sommaren varit den sämsta på många år.. Helt oberäknelig! Hur som helst så är jag på väg in till jobbet nu, ska jobba hela veckan men har lördag och söndag ledigt som tur är, för då ska vi till Bakken och fira två av Kevins vänner, och sen ut och dansa i Köpenhamn! Jag hoppas ni har en skön start på veckan, det har iallafall jag :). Bilden är tagen i fredags när vi hälsade på Fannys lilla valp Zelda! Och min snygga syster med nyklippt lugg! Ha en bra dag så hörs vi! Kram


Kommentarer
Johanna säger:

Gud vad hon var fin i håret! :)

2011-08-01 | 15:06:34
C säger:

Visst är hon! Det passade henne väldigt bra tycker jag :)

2011-08-02 | 06:46:26
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback