If you'll be my bodyguard, I can be your long lost pal

God morgon! Shit, såhär tidigt har jag inte varit uppe på några veckor... Jag känner mig duktig. Och det är inte ens tidigt för många! Men uppe är jag iallafall, och nu ska jag koka en kopp te och äta mina scones som blev över från igår. Gott med frukost!

Sen blir det en snabb fixning och därefter väntar biblioteket! Tentapluuugg...

Hoppas ni njuter av er torsdag vänner. Ooh, ett tips för er som är morgontrötta eller hängiga idag - lyssna på You can call me Al med Paul Simon. Får iallafall mig att må jättebra! Kraaam ♥




Vi hörs sen! :)


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

haha, bjud inte ine mig om du inte menar det ;) Det kan vara så att jag snart står och knackar på din dörr! Love you

2011-04-07 | 17:13:45
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback