Gotta love life

Sitter i solen som värmer helt underbart idag. Jag har plugget i mitt knä och sneglar då och då, låter solen värma mina kinder däremellan. Har en kopp te med mig ut, lyssnar på tre favoriter - Maggio, Linnros och Adams-Ray och bara älskar livet! Adams-Ray's låt "Lilla lady" är såå grym!! Hoppas att ni har en strålande lördag! Såg att det t.o.m var varmare i Malmö - hoppas att det håller i sig till påsk för då kommer jag hem! :) Nu ska jag fortsätta att njuta (och givetvis plugga)! Puss o kram på er!

Kommentarer
Anonym säger:

Visst är det väl underbart att sitta ute och njuta i solen idag?! Hoppas pluggandet går bra idag!! Kram

2011-04-09 | 13:06:55
C säger:

Åh ja, önskar att det var sommar nu! Fast den första vårsolen är så mysig!! Plugget går bra, är så intressant det vi läser nu så det går bra :). Hoppas du har en mysig lärdag! Kram på dig!!

2011-04-09 | 13:12:06
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Det gör jag också! Men den kommer snart hoppas jag! Saknar stranden och allt mysigt kvällsgrillande och dylikt på kvällarna! Men en månad till sen ä'r det dags tycker jag! Åh vad roligt, hoppas det gick bra! Kram

2011-04-09 | 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback