God morgon skönheter!

img_3993 (MMS)

God morgon skönheter! Jag hade en underbar kväll igår med trevligt sällskap :) Bilder kommer sen! Vi satt på lilla torgs uteserveringar tills de stängde sen blev det ett spontant besök på Hipp och en timmes dansande. När vi kom hem somnade jag gott men vaknade och mår skit! Har dragit på mig något virus, näsan rinner som en öppen kran och jag kan knappt svälja mitt saliv, vaknade av att jag låg och dreglade på kudden för att jag inte kunde svälja. Mina ögon är rödsprängda och ja - jag mår piss. Och idag är det ju Carolina Gynnings konstutställning på Ystad saltsjöbad, och Emelie och mamma åkte ändå och i sista stund följde jag med. Jag kan lika gärna må dåligt i bilen som att sitta hemma och tycka synd om mig själv. Så nu sitter vi i bilen och jag suger på Bafucin som inte vill hjälpa. Buhuuu :( vill må bra ikväll!! Vi har världens kväll framför oss ju. Vi hörs senare, trevlig lördag och påskafton :) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback