Feel this

Nu har jag tränat lite och tänkte hoppa in i duschen och värma mig, för fy vad kallt det blev helt plötsligt! Så fort solen går ner är det iskallt i mitt rum. Längtar efter värme! När jag duschat blir det ett par intensiva pluggtimmar och sen sovdags, tidig morgon imorgon igen! Ska träffa resten av mitt glada pluggsällskap 8.00 på biblan. Hanna skulle ta med sig kakor så då måste jag ju bara dit ;)!

Jag sitter förresten och lyssnar på den där mysiga låten som Haley, Bethany Joy Galeotti, sjunger i One tree hill, Feel this - den är så fin. Kan inte få nog av den. Är på ett riktigt mysmusikhumör idag.

Jag hittade en annan version av samma låt, den måste ni också lyssna på, Feel this med Enation. Så himla mysig musik! Hade kunnat sitta uppe hela natten med mitt plugg, tio koppar jordgubbste och denna låten. Men så kul kan jag inte ha det för då vaknar jag inte imorgonbitti.



Solen tog liiite idag också, tack och lov för solstrålar!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Du är bara så himla söt gumman, älskar dig <3

2011-04-14 | 22:51:14
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback