Fat burn

Puuh! Kom precis hem efter en väldigt skön och regnig löprunda. Det är verkligen såå skönt att springa när det regnar, sålänge det inte är jättekallt! Men det var det inte idag så vädret var perfekt. Har ju en Nike+ till mina skor och iPhone som man kan ställa in distans, kalorier, tid och allt möjligt på. Skitbra! Dessutom är det ganska peppande att höra en röst i lurarna som säger hur långt man sprungit och hur långt det är kvar till sitt mål.

Sist jag sprang var för ungefär två veckor sen, sen blev Emma sjuk och jag hittade förmodligen bra bortförklaringar till att inte springa själv.. Men idag räckte det med sådana. Och vad glad jag är att jag tvingade mig själv! Jag satte ett minimål på 5 km men sprang 6,5 km så jag är nöjd :). Måste få igång konditionen på riktigt igen, det är ju så skönt och roligt att springa av sig!

Dessutom har jag faktiskt minskat ett hål i mitt skärp sen jag slutade käka godis för sex veckor sen. Så jäkla skönt!


Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen måste jag plugga färdigt det jag inte hann innan. Funderar på om jag ska baka scones eller inte. Får se! Stay tuned.

Kommentarer
Anonym säger:

Så duktig du är! Önskar att jag också hade den viljan och orken att springa ute. Hade goda tankar för ett år sedan och köpte skor men mer än så blev det inte! Håller mig på gymmen och med låååånga promenader! Men som sagt du är suuuuperduktig! Lycka till med pluggandet idag!

2011-04-05 | 20:37:47
Anonym säger:

Tack :)! Men det var över två veckor sen jag var ute nu, får verkligen tvinga mig ut. Men när man verkligen är ute så är det så skönt! Men gymmen och långa promenixer är så himla skönt också ju! Ibland är det bara så bra med en löprunda på 40 min för gymmet kräver ändå några timmar :)! Tack så mycket för peppandet, vad glad jag blir! Nu är jag så sjuuukt mör i benen! Ska plugga non-stop i 2,5 vecka nu så hjärnan behöver verkligen rensas med frisk luft :P! Sköt om dig vem du än är!! Har en känsla av att det är samma anonym som brukar kommentera, så trevligt så :)! sov gott!

2011-04-05 | 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback