Guess what..

Nej, jag har fortfarande inte kommit i säng! Jag känner mig rastlös.. av olika anledningar, och det är inte direkt en favoritsyssla. Jag har dessvärre inget vettigt att göra uppe längre så jag borde krypa ner under täcket och bara blunda.

Något som gör mig väldigt glad är att Emelie kommer ner på torsdag, hon kunde inte kommit mer lägligt! Jag behöver verkligen syster-yster nu och jag vet att hon behöver jobbiga lillasystern också, så det passar oss utmärkt den här helgen. Jag har däremot väldigt mycket att plugga men vi har kommit överrens om att jag ska gå upp tidigare än henne om mornarna (på så sätt vinner båda på det... hehe) nej, men jag ska plugga på mornarna och sen när hon piggnar till ska vi sätta oss på mysiga fik och så ska hon förhöra mig, så får jag ut något av plugget också fast att hon är här.


Jag måste bara visa en tavla som Emelie målat i vackra oljefärger, på mig och henne. Den är helt fantastisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback