If I lay here

..if I just lay here,
would you lie with me
and just forget the world?



Jag är verkligen i behov av min lediga måndag, dels för att jag sov så fruktansvärt dåligt inatt och dels för att min thaihosta kommit tillbaka igen.

Så nu tänkte jag ta på mig myskläder, en halsduk (trots att solen skiner), och bege mig ut och andas in lite frisk luft. Sen tänker jag sitta och njuta i vårsolen, läsa genom mina nya skvallertidningar och förälska mig i allt vad Chic har att erbjuda. Idag ska jag bara vara ledig och bli frisk med andra ord.

Men först måste jag ladda musiken en halvtimme eller så, sen är jag redo! Sätter mig på balkongen sålänge och gosar med Max :)

Stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback