Sommarsugen

Måste skriva av mig ännu mer. H&M är ju så väldans snabba med att skicka ut vår- och sommarkatalogen vilket givetvis gör mig sugen på sommar. Och sommar får vi ju snart, Malin o jag, för om mindre än två månader är det faktiskt Thailand för vår del - i fyra underbara och vaaarma veckor. Så helt för tidigt är det kanske inte att tjuvkika på sommarkläderna och söta bikinis.

De första klänningarna är söta som socker enligt mig och den andra riktigt snygg. Om de beställs inför Thailand det vet jag inte men jag måste nog ha dem till sommarn. En halterneck bikini är ett måste för jag har nästan bara bandeau och om vi ska bestiga berg (rida elefanter), surfa (slappa på badmadrasser) och eventuellt flyga av jetskiis så behöver man en bikiniöverdel som håller kvar ägodelarna. Dessa tre är helt underbara! Den turkosa blir det förmodligen, vill egentligen bara ha alla tre.... får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback