Seven weeks to paradise

Ohoj! Nu har jag ätit en god middag som jag tillagade helt själv. Oj, kryss i taket. Blev en gratäng med ris i botten, kasslerskivor och ananas omvartannat, sen vispade jag ihop en gräddig sås med matlagningsgrädde och chili, salt o peppar och så riven ost på. In i ugnen tills den blev frasig och fick en lätt gräddbrun färg, oj så enkelt o gott! :)

Hela dagen har vi inventerat, det tar aldrig slut. Tror vi är uppe i runt 2500 produkter nu som vi skriver ner för hand, och eftersom jag jobbar halvtid och bara är där 3 h/dagen så hinner vi inte så mycket per dag. Därför tänker jag jobba två timmar extra imorgon, nu vill vi bara ha det klart så att vi kan börja vårt projekt i butiken så att den blir riktigt fin till våren - åh så kul!

Jag beställde ju en bikini förra veckan som ska komma denna veckan redan, spännande! Det blev en riktig färgklick och jo, jag har hundratals bikini sen innan känns det som. Men jag har hittat en supersöt underdel på asos, kan nog bli fin till en helt vanlig svart bandeau-överdel... får se :).

(Mindre än sju veckor kvar - CRAZY)




Vad tycks?


Kommentarer
F A N C Y säger:

Supersnyggt =)

2010-01-13 | 22:55:01
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback