Morgonmusik

God morgon!

Det är en ganska god morgon. Vaknade med bra humör trots att jag är sååå trött. Men idag är det fredag och jag är ledig, det var längesen! Visserligen måste jag städa och hjälpa till en massa här hemma för ikväll blir det släktkalas med mammas sida + Malin.

Jag måste också hinna med träningen och hade även tänkt sola en stund, det känns alltid lika uppfriskande efteråt! Man känner sig så mycket fräschare o snyggare med lite färg i fejan! Sen behövs det även handlas läsk o godis ikväll... jag behöver alltså ta mig i kragen men just nu kan jag inte det. Sitter här med en kopp te och lyssnar på Into the wild-musiken som är så bra. Society & Rise är favoriterna! Gud, jag måste se filmen snart igen.

Fredag med släkt o god mat, lördag innebär jobb i 6 timmar inne i Malmö, kvällen har jag ingen aning om än och söndag blir det IKEA & Ilva :)


Underbara film!


Kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback