första 20åringen firad

Hej hopp!

Igår firade vi Tobbe som är först ut att fylla 20. Tänk, nu är han minsann ingen tonåring längre.. vad läskigt det känns - håller vi på att bli vuxna? Hm, av bilderna från igår att döma är vi nog ett par år ifrån. Vilket känns befriande!

Det var en trevlig och rolig kväll med gänget som jag inte träffat på megalänge, goda öl och fruktiga drinkar slank ner framtill klockan ett då de stängde ner TGI och vi tog bussen hem.

Lagom kväll för idag har det varit jobb :). Jag trivs så bra, det känns så spännande nu i Malmö för den tjejen jag kommer jobba med framöver är också ny i just denna butiken så vi ser detta som en nystart. "Vi har världens chans nu Cecilia" sa hon igår, att fixa denna butiken precis som vi vill eftersom den varit lite halvtaskigt skött innan. Så det känns väldigt roligt faktiskt :).

Imorgon är det en fredag i Lund eftersom en av lundatjejerna blivit sjuk, så varför inte? pengar är underbart. Speciellt nu när vi snart drar till paradisen. ursäkta för upprepade inlägg om thailand men jag bara måste göra er avundsjuka! Igår bokade vi ett inrikesflyg direkt från flygplatsen i Bangkok så slipper vi vänta på det också. Så ner till Phuket först sen blir det kalas mellan alla småöar, och så tar vi Bangkok någon dag i slutet. Åååh jag vill åka nuuu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback