20årsdagen

Hej och godmorgon!

Gårdagen: jag vet inte var jag ska börja! Kortfattat så var det den finaste och bästa födelsedag jag någonsin kunnat tänka mig. Hade aldrig kunnat ana att den skulle vara SÅ bra, allt var perfekt ju =)!

Kvällen började med att Malin gav mig direktiv om att möta tjejerna borta vid Erikslust, vid busshållplatsen. Då fick jag lite aningar om att vi skulle hem till Fanny eller åka in mot stan, så jag gjorde mig förberedd och skulle snart gå ner mot Erikslust när det ringde på dörren. Där stod de, mina älsklingsflickor - med två flaskor champagne och hembakade cup cakes som Malin så flitigt bakat igårmorse!

Jag fick blåsa ut ljuset i min lilla muffin och så kom de in, vi drack, skålade, mumsade och öppnade paket. Sarah o Fanny gav mig Guccis "Envy me" som är så god! Nu har jag två supergoda parfymer igen :), och av Malin fick jag en ny Buddha som gick sönder för nån vecka sen - älskar den! Den var en del av mitt rum så det blev jag jätteglad för. Och sist men inte minst fick jag en ring från Thomas Sabo av Malin - du är galen! Det var alldeles för mycket, den är så fin och jag blev så fruktansvärt glad! <3 Sen fick jag en flaska rosévin (favoriten Jakobs Creek) av Malins familj :).

När vi var lagom salongs blev vi körda in till stan och skulle då gå till TGI's och äta middag! Där mötte vi upp Vera och fortsatte med skålandet. De bjöd på hela middagen och allt vin till, och av Vera fick jag produkter från Body Shop till badet eftersom jag numera älskar att bada ;)!

När maten hade dukats ut kom det in ett helt gäng som sjöng och hade sig, det lät som en hejarklack eller nåt! Jag vände mig om och tittade på dem och kopplade inte att de sjöng för mig förräns de stod vid bordet..hehe. Det var personalen som sjöng "Someone's getting ooold" och happy birthday-sånger hit o dit, och alla med heliumröster:). De kom in med en stor glassbomb med minifyrverkeri i :P, som vi fick dela på! Så himla gulligt!

När vi ätit upp gick vi in till klubben och där mötte vi killarna som firade Blad och sedan hade även Malin fixat så att Nisse, Fille, Tommy o resten av gänget också kom dit eftersom även Nisse fyllde år igår! Så det slutade med att alla underbara vänner festade tillsammans och kvällen kunde inte blivit bättre. Den var perfekt!

Jag var så överväldigad av hela kvällen och hade en superrolig födelsedag, det var som sagt underbart!











TACK OCH TUUUSEN GÅNGER TACK FÖR EN HELT FANTASTISK KVÄLL!
♥ ♥ ♥



Min underbara T. Sabo-ring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback