Besviken

God morgon!

Den där bikinin som skulle med till Thailand har bestämt sig för att stanna i Borås. Har väntat en evighet på denna överdel, och kundtjänstkvinnan sa att eftersom jag skulle resa vecka 9 skulle den absolut komma SENAST vecka 8. Nä nä! När jag ringde i fredags berättade de att den inte kommer förrän i april. Snällt.

Fick åtminstone hem min rosa/bruna zebrabikini från Asos och den var precis lika söt som på hemsidan! :) När jag fått lönen i fredags var jag tvungen att bränna lite. Både före och efter jobbet, mamsi hämtade mig så körde vi till Nova och shoppade litegrann.. visar sen, Malin kommer o hämtar mig om tio! vi ska växla pengar. mer update från igår också! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback