Jävlas och har det bra!

Igår hade vi prova-på-sittning vilket var huuur lyckat som helst! Så grymt roligt, kan knappt vänta till den riktiga sittningen på onsdag! Poängen är ju att alla olika lag (klasser) ska samla poäng under veckans gång, bl a fjäskpoäng för faddrarna, tävlingar och att jävlas med motståndarlagen! Vi är superhjältarna och igår fick Sotarna sig en omgång. De springer runt med varsin svart toaborste hela tiden, och jag och Ida fick tag på en som de tappat. Och ja... jävlades lite! Vågar knappt lägga ut bilden här förrän insparksveckan är över men vafan! :D Förväntar mig att få all skit tillbaka, men det var det värt för de poängen!



Jag: Du har nog tappat den här!
Sotarn: Oj, jaha. Men... vad har du gjort med den..?
Jag: Ingenting!
Sotarn: Okej, tack så mycket!


(Det ser ut som att hon slickar på den men det gör hon inte. Att hon sen slog den i huvudet på sina kompisar är lite småäckligt...)


Nu ska jag käka en god middag med mysiga familjen jag bor hos! Första middagen sen söndags!

Saknar er där hemma men börjar trivas här så det känns både bra och småjobbigt! Men vi ses snart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback