Got some study to do!

Oj, oj, oj - vilken introduktionsdag vi haft! Första föreläsningen hade vi 9-12 och det var en introduktion för kommande Omvårdnadskurs, och därefter en timmes lunch som bestod av min sjukt goda köttfärssås som jag lagade igår! Föreläsning nr 2 innehöll Förbättringsarbete, om kvalitén inom hälso- och sjukvården osv! Intressant! Och nu har vi fått en uppgift som vi ska jobba med från och med idag, och lämna in den 23e september.

Innan jag sätter igång med hjärngympan tänkte jag njuta av min nygjorda pastasallad, ett glas coca-cola och MUSIK! Underbart väder är det idag också, satt uppe på takterassen förut och njöt av utsikten över Vättern. Kan det bli mysigare?!



Mysigt!

Nu ska jag råplugga! Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback