Quality time..

..kan vara den bästa tiden. Det är sällan jag har tid för en kväll framför tvn, det är sällan jag äter middag hemma eftersom jag alltid jobbar, jobbade, från fem till elva och det ska jag försöka ändra på. Eller det kan jag ju nu eftersom mina nya jobbtider blir mycket finare!

Jag och mamma har haft ett par kvällar nu med riktig quality time, love it. Åt en god sallad till ett par avsnitt av Vänner och massvis av levande ljus, sen var det ju Idol som gällde idag igen. Tycker nästan att där är för många dåliga kvar! Vissa borde åkt hem för längesen, men sen är där ju ett par riktigt duktiga! Ska bli en intressant höst. Pappsi har köpt biljetter då Idol visas i Malmö i november!

Nej, nu väntar en varm dusch på mig och där ska jag stanna ett bra tag! Iskallt i lägenheten redan. Det är september och 14 grader ute - ser inte lovande ut inför vintern :(..



Kommentarer
Sarah säger:

Gud så snygg din nya layout på bloggen är Cicci! Mkt snygg <3

2009-09-25 | 14:16:37
TereseErica säger:

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-25 | 16:42:12
Bloggadress: http://tereseerica.blogg.se/
Anonym säger:

tack båda två! Fanny som gjorde den;)!

2009-09-25 | 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback