Sjuka vänner har man aldrig för många av

Det gick nog rätt bra på jobb idag! Jag vänjer mig vid försäljningen men det är fortfarande så mycket att ta in, jag tror att det kommer komma till mig under tiden jag har kunder. Visst, det är småläskigt med kunder som har femton frågor när jag kanske bara kan svara på sju, men jag lär mig under tiden. Det börjar bli kul :) Imorgon är det en ny dag på jobb och jag tänker bättra på mina kunskaper ordentligt! :)

Jag är egentligen jättesömnig, men som vanligt så är jag en nattmänniska. Måste komma ur mina vanor, men som idag så började jag inte förrän tre, samma visa imorgon, kom hem halvtio, vilket gör att jag lägger mig senare. Men nu tänker jag sova, snart iaf. Inom en halvtimme :) först måste jag bara länka till en sida med två av mina sjuka vänner, Tobbe & Jesper - shake it.. Enjoy!

Buona notte,

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback