Shanghai's calling

Nu är det helg hos pappa och den väntas bli jättemysig! Jag har inga pengar alls att spendera i helgen så därför blir det en väldigt lugn helg med mys hemma idag med skaldjur, lite gott vin och Idol. Hörde att det var rocktema ikväll och att Joey Tempest ska uppträda. Detta hörde även pappa och blev genast lycklig o laddad inför kvällens uppträdande =).

Igår fixade vi en ny vinterjacka till mig eftersom jag tidigare vintrar förfrusit i mina normalvarma! Jag är så jäkla frusen året om, i augusti tyckte jag att lägenheten började bli för kall. Kärringvarning! Så det blev en svart dunjacka från Everest, lite längre så att den går under rumpan som så lätt blir kall, med en stor luva och indragning i midjan så man inte är helt formlös. Fick även 15 klipp överlåtna från pappas kort till mitt så nu är det fritt fram för träning!

..och för att utnyttja dessa klipp på bästa sätt ringde min klocka redan sju imorse, så att jag hann med ett snack med min fina syster som är i Shanghai ett par veckor! Längesen vi pratade nu så det var en underbar morgon! Helt otroligt så billigt det är med Skypefunktionen, eftersom vi har laddat på 100 kr som ett kontantkort så att vi kan ringa direkt till hennes mobil, för 25 minuter kostade det fyra kr - galet! Sen for jag iväg till Friskis och svettades på en härlig timme på min nya favoritmaskin, crossen. Hämtade upp mamsi och varsin sallad och så körde vi till pappa så att även mamma kunde prata med Emelie en stund.

Nu hade jag tänkt duscha som ännu inte gjort efter träningen...snusk! haha, och så har jag lovat pappa att dammsuga huset så det blir full rulle nu. Måste bara visa lite från asos som jag är sugen på att köpa, om jag hade haft pengar..



Looove it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback