Härliga torsdag

God morgon!

Solen skiner idag och jag vaknade upp med ett härligt humör, sov ut ordentlig och nu är det en dag med mamsi som väntar - hur mysigt som helst! Jag la undan ett par plagg igår som ska provas idag, om jag bara kommer ihåg vart jag la undan alla... Ska också handla en halloweenutstyrsel till Kevin eftersom han jobbar och jag är ledig - bra när man kan hjälpa till! Han önskade en djävulsutstyrsel, får väl se vad jag får med mig hem... hoho

Blir mer blogg sen om jag hittar något att ha på mig till på fredag! På fredag är det en riktig girlygirly-night på TGI, vi är 12 tjejer som ska ut o käka, drinkar, dans och antagligen slutar vi på Hipp för omåttligt med dans!

En sak till! grattis till lilla Fanny som fick jobb på Scorett igår! :) Nu har vi alla tre butiksjobb, Malin, Fanny o jag - så kul så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback