Mys med Backstreet Boys

Mmm, sitter med två grova mackor och ost, ett glas oboy och så lyssnar jag på underbara Backstreet Boys. Ja, de är fortfarande bra! Lyssnar på deras gamla låtar, älskar dem. Har några favoriter som All I have to give, Quit playing games with my heart, The one, Get down, Everybody och faktiskt den nya Straight to my heart. Åh, det är inget jag lyssnar på varenda dag (längre..) men såhär på morgonen när jag nyss stigit upp, till frukosten och till bloggen. Eller precis innan jag ska lägga mig. Känns sjukare än sjukt att vi ska stå där och skrika med alla småflickor den 6 december - för det ska vi! Malin, Fanny, Linus, Malte och Oskar! Och så kommer min älskade Emelie och Linda från Herning så att vi möter dem i Köpenhamn hihi.

Idag är det dags för jobbdag nr 2 men denna gång ute på Nova. Mamma lämnade in bilen imorse så jag får nog ta bussen idag, eller bussarna.. tar lite extra tid för att komma dit än till Lund C så jag måste nog åka hemifrån redan halvtvå, jag börjar tre, så nu ska jag fixa min jobboutfit! =) Mamsi kom precis hem med en sallad från salladsbaren som jag kan ha med mig till lunch, mums!


Numera är Kevin i mitten inte med längre,
synd tycker jag för han var alltid min favorit!


Hörs sen antar jag.

Puss&kram


Kommentarer
Marielle säger:

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-05 | 17:03:56
Bloggadress: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback