IKEA-besök

God morgon!

Jag sov på tok för länge idag men fy vad skönt det var, utvilad till max. Om nån timme kommer Malin o hämtar upp mig och då är det IKEA som gäller. Vi har fortfarande inte varit på det nya och "världens grönaste IKEA" än så det ska bli intressant! Jag har inga pengar att handla för just nu men jag behöver en ny låg bokhylla och så lite fina tygblommor.



Vet inte vilken färg jag vill ha på bokhyllan, men någon brun iaf. Vill liva upp mitt rum lite,  har allting i vitt och det kan nog bli fint med en förändring. Och så letar jag efter en megaspegel med en tjock ram i antingen guld eller silver.

Ikväll är det MTV Music Awards och jag tänker för första gången på många år se det. Såg att Kenza ska intervjua där ikväll, kul! =)

Vi hörs senare, duschen kallar!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback