Nattuggla

Nu är klockan så jävla mycket, igen, igen och igen! Jag fattar inte hur jag lyckas eller bara hur jag orkar med mig själv. Jag blir ju så trött imorgon, är redan trött som ett as och sitter här. Har precis pluggat det sista. Eller nä? Jag vet inte. Har ändå suttit mer än halva dagen och ältat affärsjuridiken men den går bara inte in i mitt huvud. Det håller inte! Jag hade kunnat sitta hela natten och försöka, och sen sova på eftermiddagen imorgon efter skolan. Men nej det hinner jag inte, direkt efter skolan som vi slutar 15.50 måste vi börja plugga på matten, prov tors och fred. Jag orkar bara inte mer! Fyra prov denna veckan och en redovisning, jobb fredag, lördag och söndag. Hjälp!

I vanlig ordning satte jag på lite U2 nu, det förtjänar jag. Bonos underbara röst får bli det sista jag lägger tid på ikväll. Eller nä? Jag måste ju plugga mer. Kan inte mycket, kan definitivt inte så mycket som jag hade behövt kunna! Orkar faktiskt inte... nu är det bara 2,5 månad kvar men det känns som en evighet.

Hoppas alla mina söta vänner sover gott <3

Sängen ser så inbjudande ut men på nattduksbordet bredvid ligger anteckningarna...skrämmande. Måste ta tag i mig själv nu, en timme till sen deckar jag!

Buona notte, amici miei.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback