Miss Sarajevo

Hej. Jag är så gott som livlös. Av för mycket plugg, kan det ske? Förmodligen - det gör det nu. Jag kommer inte att få mer än godkänt på detta prov. Om ens det. Jag hoppas innerligt att vi har ett prov till, det borde vi ha med 2,5 månader kvar? Jag vill visa att jag kan. Jag kunde sist och jag ska kunna nästa gång. Men imorgon är det redan kört om jag inte får ett frispel i hjärnan som kommer ihåg allt jag läst hela dagen. För nu känns det som att det jag läst idag har varit grekiska - obegripligt.

Miss Sarajevo är så mysig, är helt tagen av U2's livemusik. De har alltid varit grymma men nu känns det helt annorlunda. Lyssna och njut på Miss Sarajevo innan ni lägger er, eller precis när ni vaknat. Eller när som helst. Den är bara så bra.

En annan Miss som är väldigt bra är min Malin, du vet vad du betyder för mig - jag skulle faktiskt inte klarat mig utan dig min lilla snutt. Tack för allt underbart!  Ååh, Costa Rica eller Hawaii till vintern, kan det bli bättre!?


Smått och oskyldigt i ettan? / Underbar Turkietresa aug- 08

Kommentarer
syster yster säger:

akta er för hajarna bara =)

2009-03-17 | 13:24:15
Jäz säger:

miss sarajevo.. talkin about me? haha skoja ;)

den är störtskön.

2009-03-18 | 23:37:22
Bloggadress: http://jaezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback