Dinner, drinks and dance

Hej hopp, nu blev klockan helt plötsligt två och jag är fortfarande vaken. Hade inte så mycket för mig när päronen gick upp och la sig. Har tagit bort och målat på nytt och fint nagellack, njutit av U2's konsert från Milano som är så magisk! Åh vad den är bra!! Det finns knappt ord, den är ett måste i samlingen.

När nagellacket torkat fick jag för mig att styra upp kommande Mojitokväll som jag ska ha den 27 med några av vännerna. Har skrivit listor på allt som ska handlas men har ingen beräkningsförmåga för tolv personer! Pappa får ge mig en hand på den biten! Blir Mojitos på mitt goda sätt, fläskfilé och potatisgratäng med flertalet såser, öl, cider och en massa dans! Kan nog bli en trevlig kväll =).

Imorgon måste jag gå upp i tid för att hinna plugga innan gästerna kommer. Jag anar vuxenfest här hemma, får nog fly fältet till Malin senare om jag mår bättre. Tror att mys hos Malin kan gynna mina stackars lungor!

Sängen kallar och jag somnar. Sov gott ♥.
/C.

Kommentarer
F A N C Y säger:

Melodifestivalenmys :D



Och fläskfilé med potatisgratäng låter super!!

2009-03-14 | 15:20:48
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback