Coulda, woulda, shoulda

Tatueringar har alltid attraherat mig, dock helt beroende på var den sitter och framför allt på vem! Vet många som har fina tatueringar som samtidigt betyder något, och det är så det ska vara tycker jag. Fint, enkelt, personligt.

Becks är ett hett exempel på någon som verkligen är snygg i den mängden tatueringar, sen kanske jag ska tillägga att han alltid har varit min idol no matter what - allt klär en skönhet! Men jag gillar det han har nu, även om armarna är täckta är dem det på ett snyggt sätt, där allt vävs in med varandra, text, änglar, moln. Har en kompis som också känner som jag för Becks, eller åtminstone för hans tatueringar! kolla hans blogg www.jensn.blogg.se där han lagt upp sin nytatuerade helfyllda arm, blev verkligen snyggt!

Om jag någonsin skulle få för mig att göra en själv, vilket jag varit nyfiken och sugen på ett bra tag nu så ska det stå för min kärlek till min fina familj, de har varit finast för mig och det kommer de alltid att vara. OM detta blir aktuellt, så är jag bestämd för det iaf.


Så här hade den sett ut, och hade kostat runt sex-sju hundra på House of Pain.
Det är grekiska och betyder "familjekärlek".
Vad tycks?


Vet att mamsi inte är ett fan av detta så för hennes egen skull hoppas jag att hon inte läser just detta inlägg(!).

Nu ska jag återgå till plugget minst en timme till, kanske skriva av mig ytterliggare annars får det bli sängen! Jag måste lyda doktorn och sova och vila så mycket jag kan.

Ciao ♥

Kommentarer
F A N C Y säger:

Tatueringen skulle verkligen vara skitfin på dig gumman! =)



GÅ NU OCH LÄGG DIG!

2009-03-12 | 00:02:30
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
jensa säger:

Tung e du gumman! tack för länken ;)

2009-03-12 | 17:10:11
Bloggadress: http://jensn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback