Something new, and something blue..

Hellooo! Idag har jag haft min sista mysiga dag med Emelie i Herning. Eller nja, nästsista. Men sista heldagen, kvällen och natten. Vi promenerade genom lilla stan och tog några iskalla coca-cola och deras supergoda varma chilinötter, och där satt vi i solsken ett par timmar. Vi åt en sista pizzaslice som får bli den sista på väldigt länge, för nu börjar vi med nyttiga dagar igen, igen, igen o igen... hehe =) keep up the good work!

Vi har tittat på Sex and the City säsong 6, best of them all som jag nämnde igår. En perfekt mysdag med Sis. Vi åt tacogratäng till kvällsmat och så tog vi en lång promenad i den svala men fortfarande varma sommarkvällen... =) in till nästa lilla by och så handlade vi lite gott att äta till en fortsatt kväll med Satc.

Jag kom på att jag alltid har samma frisyrer vad jag än gör. Enorm sidobena som bara inte ger med sig om jag vill ändra den. Utsläppt hår eller en vanlig hästsvans. Ja, eller lockigt.. men alltså inte så jättevarierad. Så Emelie tog saken i egna händer och tre minuter senare såg mitt hår ut såhär. Ganska gulligt tycker jag! Svårt att göra på mig själv kanske men jag får väl testa mig fram! =)



Fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback