Vad fan händer med världen? Med Sverige?!

Sitter och läser lite nyheter på internet och kom in på aftonbladets hemsida, första nyheten jag läser är den om den stackars 16-åringen som blev brutalt torterad av ett gäng på åtta stycken, varav sex av dem inte ens är myndiga. Den yngste idioten är bara 15 år! Jag blir så arg!

"Pojken tvingades klä av sig naken och bands fast vid en stol. Han fick ta emot otaliga slag och sparkar. Han brändes med ett strykjärn på ryggen. Gänget hällde kokande vatten på hans könsorgan. De klippte av hans hår. Hällde citronsaft i hans ögon. Ett stearinljus fördes upp i pojkens ändtarm. Kvisslor hyvlades bort med rakhyvel."

Alltså jag skulle kunna... årh, fan vad arg och ledsen man blir. Det är inget beteende som borde få ske, jag kan knappt fatta att det händer i Sverige. Stackars kille, men för livet! ÅÅÅRH, kan folk ta och bli normala och agera på ett humant sätt någon gång?! Shit!

Kommentarer
Anonym säger:

kapa deras kulor med häxsax, cissi?

2009-04-20 | 22:26:37
Bloggadress: http://josefinfilippao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback