Svettandes i solen

Solen är så skön och värmande idag! Det har varit ganska blåsigt innan men nu är det ju hur fint som helst, så jag tog tillfället i akt att springa nere vid Ribban istället. Vera och jag har fått problem av de nya löpbanden på Friskis, nya borde vara bättre? De är inte ett dugg sköna att springa på, jag börjar få ont i benhinnan och Veras knä gör ont! Onödigt att byta ut alla..

Jag sprang en halv mil idag igen, så himla skönt men kroppen värker. Blir nog inget löpande imorgon, behöver dessutom tid till plugget inför religionsprovet på fredag.

Nu är det däremot duschen som gäller, sen ska mamsi och jag iväg till Entré och titta på den där klänningen!

Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback