Studentoutfit, done!

Vilken jävla grej det har blivit av hela studentklädselbekymmer, det är ju självklart att vi vill vara så fina som det bara går, för det hör till! =) Men att vi verkigen är så besatta av det, ja lite konstigt är det. Eller inte? En del av oss antar jag!

Mamsi och jag körde till Entré och vi hittade den där klänningen från Cubus, den var inte alls i stil med det man får se på reklamen eller bilderna på hemsidan. Den var nästan lite ful, korset i ryggen satt högt upp (som sorgligt nog täckte min tatuering, redan där märkbart fel =P) och så var tyget stelt och jobbigt, nej fy! Så nu fick jag det bekräftat att jag tycker om den jag redan har. Den är precis det jag letade efter och tänkte mig - kritvit, enkel och tubtop!

Jag hittade dessutom skorna som jag la ut igår, de kom t o m ut i affärerna IDAG, så de är helt nya och oprovade. Så glad jag blev att de fanns! De sitter som en smäck på foten också, med en klack på 9 cm. Lite högre än jag trodde men de kändes inte alls så höga, perfekt!




Kommentarer
Elodiiie säger:

Hehe ok. Kanske ska ta och köpa sånna jag med då :)

2009-04-22 | 00:01:45
Bloggadress: http://elodieperez.blogg.se/
albin säger:

Hej !Hej !

Jag tävlar om veckans blogg, snälla rösta på mig hör http://hannajohansson.blogg.se/2009/april/veckans-blogg-2.html#comment



rösta på nr 9. Albin

och SNÄLLA följ min blogg på www.bloglovin.com,

och få även folk att följa den, jag kommer skviva om allt, och ha massor med diskutioner om olika saker, tex myspace, msn, allt möjligt. Börjar när jag har fått 50 st följare på www.bloglovin

2009-04-22 | 17:51:54
Bloggadress: http://albinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback