Plugg

Klockan är 22.30 och jag har precis läst färdigt sidorna om judendomen, borde påbörja kommande 45 sidor om kristendomen också men tror att jag kör genom judendomen en gång innan jag lägger mig så att jag har mer koll på det. Får ta kristendom imorgon! =)

Jag hittade precis en söt och kanske tänkbar studentsko. Vill inte ha 12 cm klackar som de turkosa jag fick med mig hem sist, de var bara så fina att jag var tvungen att köpa hem dem! Blir lätta sandalliknande skor under dagen och sen kanske något sånt här:

Kommentarer
Elodiiie säger:

Hej.



Grymt fina skor. Vart kan man köpa dom?



BTW, brukar läsa din blogg, den är bra.



Mvh

2009-04-21 | 21:41:29
Bloggadress: http://elodieperez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback