Cry your eyes out

God morgon.
Den har faktiskt inte varit så god, har sovit så fruktansvärt kasst inatt! Vaknade av att jag hade huvudvärk som var påväg att spränga mitt huvud. Kändes det som.. Igårkväll fick jag mer eller mindre panikångest över allt som händer nu, hur ska vi hinna med? Och som pricken över i:et kom jag på hur mycket jag saknar Emelie här hemma, jävlar vad det känns nu! Det har funkat jättebra egentligen att hon bor i Herning, för jag har varit där några gånger och hon är hemma relativt ofta. Som på min födelsedag tog hon tåget i nästan 4 timmar som inte är det billigaste =( för att överraska mig, och överraskad blev jag! Stod och grät när jag öppnade dörren! =) Men ja, jag saknar henne. I vardagen liksom, fy vad det är tomt här för tillfället. Längtar efter dig min favorit ♥, ses om en månad ungefär - för då tar vi minsann studenten(!!!!!!).

Malin smsade precis och sa att provet på onsdag som jag faktiskt redan pluggat en del till, är flyttat till måndag nästa vecka - höjden av lycka! Så nu har vi både tid och pengar att gå i stan, så himla längesen. Filmkvällar ska vi också ha, herregud - inget prov denna veckan. Måste dock börja förbereda inför nästkommande prov, tror det är geografi, sen kommer nationella i MaC...

Nu ska jag njuta av att veta att jag inte behöver plugga mer just nu. Ska mysa med mamsi!

Ciao

J ♥ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback