HALV ÅTTA HOS ANNA OCH MIG

God morgon!
 
I torsdags var det min och Annas tur att ha "Halv åtta hos mig", hos Anna. Vi hade en såå mysig och rolig kväll, har inte skrattat så på väldigt länge! Underbara tjejer! 
 
Till förrätt gjorde vi en laxtallrik med kallrökt lax, avokado, rödlök, dill, crème fraîche och rom på, med vitlöksrostat lantbröd till. Huvudrätten var en italiensk pastarätt med färskpasta och räkor i en krämig dressing av  olivolja, chili, vitlök, salt och peppar, färsk basilika och färsk sparris. Så gott! Efterrätten bestod av en vit chokladmousse som vi gjorde på vit choklad, grädde, ägg och rivet limeskal. Ovanpå tillade vi björnbär, blåbär och riven mjölkchoklad. Det blev faktiskt riktigt gott! =)
 
Nu ska jag snart iväg och fixa lite inför kvällen, vi ska ut och dansa ikväll =) Men innan det  jobbar jag 12-16 så har lite att fixa däremellan! Önskar er en trevlig lördag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback