Onsdag i Malmö

img_4471 (MMS)

Hej! Nu sitter jag faktiskt på bussen på väg mot Malmö! Det var inget planerat eftersom jag ska hem nästa helg då min fina syster fyller 25, men jag har fått två jobbintervjuer imorgon inför sommarjobb som undersköterska, så det var jag bara tvungen att åka ner för! När man läst fyra terminer av sjuksköterskelinjen får man arbeta som undersköterska! Så ikväll ska vi passa på att ha onsdagsmys allihopa, både Malin och Fanny kommer hem till Malmö också, så vi ska mysa hemma hos Emelie med sallad från Café 2000 (världens bästa!) och givetvis se Greys! Mamsi kommer också, så det kan inte bli annat än en mysig tjejkväll med mina favoriter. Nu ska jag utnyttja busstimmarna till att plugga! Hörs sen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback