Life is a song

Jag har fått gjort massor idag. Kort och gott - redovisningen gick jättebra imorse, har fixat nytt pass eftersom jag kom på att mitt gamla gick ut för ett år sedan.. kan vara en god idé att ha ett giltigt pass! Har suttit på biblan i fyra effektiva timmar och påbörjat tentapluggandet. Jag har även börjat se de två nya serierna som började idag, Once upon a time och Revenge. Gillade båda starkt!

Med detta lilla inlägg vill jag avsluta och ge er ett låttips. Jag hörde denna underbara bit först igår, jag satt och lyssnade på OC-soundtrack och så kom denna upp, aldrig hört. Jag älskar den! Life is a song - det stämmer så bra. Lyssna på den här!



En av mina favoritbilder på vännerna i Båstad


Kommentarer
Claudia säger:

Så himla fin bilden i din header är :)

2012-01-14 | 13:56:43
Bloggadress: http://carlinc.blogg.se/
Claudia säger:

Sv: tack! :) Ja det är våran lilla tuss, hon är två år och vi fick henne för ungefär en månad sedan. Världens keligaste kise :)

2012-01-15 | 09:37:53
Bloggadress: http://carlinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback