Easytone

Innan vi reste till Kreta för någon vecka sedan fyndade jag ett par skor från Reebok. Det är ett par Easytone, det fanns ett par kvar i min storlek med 50% rabatt! Så för dessa skönheter fick jag betala 650 kr. De är såå sköna och jag känner redan träningsvärk i både vader, rumpa och vid ryggfästet. Kändes lite ovant att powerwalka i dem från början, det känns som studsbollar under fötterna men jag är väldigt nöjd med mitt köp!
 
Var ute med dem i måndags, igår och ikväll med Anna och Fritte, vi tog en härlig kvällsrunda i Stadsparken. Trots de höstkyliga vindarna är sommarvärmen fortfarande kvar. Imorgonbitti ska jag möta Emma för en tidig runda innan skolan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback