Tillbaka i Jönköping!

Nu är jag tillbaka i Jönköping och är laddad till tusen! Det kommer minst sagt bli en händelserik höst, C-uppsats ska skrivas och vi kommer ett steg närmre utbildningens slut. Till våren läser vi sista terminen vilket just nu känns skrämmande men väldigt kul!
 
Eftersom vi inte börjar förrän imorgon har jag passat på att tvätta, städa och göra mysigt här hemma i lilla lägenheten. Det känns så konstigt att vara tillbaka i en tom lägenhet efter Kevins sällskap hela sommaren. Tur att man vänjer sig lika fort igen!
 
Imorse mötte jag Emma tidigt för en powerwalk runt Munksjön. Det var så uppfriskande och skönt i morgonsolen, luften kändes verkligen frisk och nästan lite höstlik. Ikväll har jag umgåtts med Elin, Linnéa och Jonas - vi åt varma mackor tills vi sprack och mös ihop oss i soffan med kaffe, chokladmuffins och många skratt framför Ensam mamma söker.. Med brist på vettigare program att titta på. Och så bjöd Jonas på musik. Har verkligen längtat efter alla myskvällar hemma hos Elin!
 
Nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke och läsa ut Hungergames, som jag visserligen sett på film men boken är så mycket bättre. Trettio sidor kvar! Sov så gott vänner, vi hörs imorgon! Kram ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback