26th birthday

Idag fyller min kära pojkvän år, 26 somrar fyllda och lika söt fortfarande. Kevin ville inte göra något speciellt idag så det blev en mysig frukost med presentöppning och ikväll efter jobbet har vi bara haft en lugn hemmakväll med pizza, öl, tända ljus i hela lägenheten och Wallander. Av mig fick han en biografi av Rolling Stones som i år firar 50 år sedan första konserten. Galet faktiskt! Han fick också lite godis i form av Captain Morgan och så en korg full av öl av mamma och Anders som var uppe tidigare ikväll.
 
Imorgon åker Kevin ut och fiskar och blir borta till torsdag, jag jobbar lördag och söndag och sen slutar jag mitt sommarvikariat på KK-Gyn. Det är verkligen synd att jag inte bor i Malmö just nu för jag hade kunnat få extrajobba där vilket hade varit så kul för jag trivs jättebra där! Well well, så är det. Nu ska vi mysa vidare och sova gott och länge imorgon. Trevlig fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback