Vintage i mitt kök

Idag har vi varit effektiva! Mamma har fixat och donat med den gamla stringhyllan jag fick av mormor nu när huset såldes. Den är ju faktiskt lite vintage eftersom hon haft den där sen 50-talet. Älskar den! Det blev en fin detalj när mamma hade slipat hyllplanen med sandpapper. Jag är nöjd!

När den var färdig var vi nere en sväng på stan, handlade en liten låda som vi ska lägga nallen i till dopet, så himla fin liten flicklåda. Det blir nog en bra present :). Vi har fikat och mamma har skämt bort mig både igår och idag, vilket passar bra eftersom jag knappt har några pengar denna månaden.

Nu är det Vänner, snart ska vi laga mat och senare blir det Idolmys, och imorgon lämnar vi Jönköping halvelva. Jag ska tillbringa kommande vecka i Malmö - som jag har längtat! Sju veckor sen jag var hemma sist. MYS.

Här kommer lite bilder från igår och idag, enjoy!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback