Måndag och snart december!

Hej! ♥

Idag är en dag då saker och ting blir gjorda. Jag drar ofta ut på det mesta, som till exempel att tvätta. När man bor själv så tar det så lång tid innan tvättkorgen blir full och jag väntar hellre med att tvätta. Men imorse när mitt sista par strumpor fick vändas ut och in (dock för att träna i, men ändå!) så sprang jag ner till tvättstugan och bokade in mig.

Så nu har jag tränat ett extremt hårt pass med Emma (jag kunde knappt bära hem mina påsar från stan hehe), tvättat fyra tvättar och väntar på torktumlaren, håller på att städa och pyntar lite till. Jag köpte ljuslyktor idag på Indiska, hur fina som helst. Mamma har alltid så fina ljuslyktor på julen så jag var tvungen att köpa likadana! Sen köpte jag även lite julservetter, ett blockljus och grytlappar från Åhléns - så nu är här lagom rött och juligt. Myspys!

När den sista tvätten är uppe ska jag sätta mig med lite artiklar som ska läsas igenom och försöka att inte somna, är så himla trött idag! Vi hörs lite senare! KRAM!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback