Förtidiga julkänslor

Hej ♥

Nu har jag varit hemma i min lilla lägenhet några timmar. Termometern stod på 19 grader när jag kom hem, illa. Jag som är så frusen redan! Så jag hoppade in i duschen och värmde mig en lång stund och har haft levande ljus i hela lägenheten under kvällen :). Nu sitter jag och lyssnar på julmusik. Det är tidigt, jag vet. Men det är också ruskigt kallt ute, folk börjar tända sina utomhusljusslingor och jag bara älskar veckorna före advent och när julen börjar närma sig. Så jag har lyssnat på Last Christmas på repeat ett antal gånger. Den är så mysig!

Det är snart dags att sova så jag måste stänga ner datorn, ska bara lyssna en gång till. Och just det, till min stora förtjusning har jag ju mitt nya duntäcke som mamma gav mig när hon var här - ska bli så grymt skönt att slippa frysa om nätterna! MYS. Ska ta och ringa min kära och säga godnatt! Känns konstigt att sova ensam igen efter nio nätter hemma. Man vänjer sig för fort!

Sov gott mina vänner, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback